Self-Promotion (Poster Collection .30) (2018. 192 S. 323 Abb. 24 cm)

個数:

Self-Promotion (Poster Collection .30) (2018. 192 S. 323 Abb. 24 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783037785584

Full Description

Ever since the 1910s Zurich Kunstgewerbemuseum, or Museum of Arts & Crafts - which was founded in 1875 and is known today as the Museum fur Gestaltung Zurich - has been focussing on producing high-quality posters to promote its exhibitions. The posters serve to project the museum's visual identity into the public space while at the same time documenting the variety of themes presented there. Their high recongition factor is achieved not through rigid corporate designs but by means of graphical quality, versatile design approaches, and meticulous printing. By the 1920s, the pictorial scenes of the early days were already being supplanted by graphic and typographic solutions, following the lead of the Russian Constructivists. Formal and substantive reduction was characteristic of the Swiss Style, which - whether rigorous or more playful - dominated the Swiss cultural poster until the 1960s. From around 1970 designers began to expermient more freely, due in part to the use of computer programs as new design tools. Posters from the late 1980s impressively demonstrate how the legacy of Swiss Style lives on as a fertile resource, continually being reinterpreted in fresh new ways. Innovative approaches by young designers deliver some surprises in the contemporary posters.