Social Interactions in the Classroom: Thoughts and Perspectives (Exploration 212) (2024. 262 S. 210 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Social Interactions in the Classroom: Thoughts and Perspectives (Exploration 212) (2024. 262 S. 210 mm)

  • ウェブストア価格 ¥11,376(本体¥10,342)
  • PETER LANG(2024発売)
  • 外貨定価 EUR 44.95
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 206pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783034349642

Full Description

How can pupils and students learn to interact with others? How can they interact with others to learn? How do teachers organize the various forms of interaction in a discursive dynamic within their classrooms? The different ways in which social and cultural psychology views explore school have consolidated a new image of learning processes. However, social interactions in the classroom need to be constantly re-examined and rethought. To
this end, the contributions of this book exploit, innovates and study the multiple interactions in the
classroom and the conditions that can favor teaching and learning processes. By linking psychology, educational sciences and learning models, this book contributes to the study of the interconnected processes of individual and social development in compulsory and higher education.

Contents

I. Scientific Perspectives on the Study of Social Interactions in the Classroom
II. Teaching/Learning Processes
III. Prospects for Initial and Continuing Teacher Education

最近チェックした商品