A Plurilingual Corpus on Telecollaboration in Third Languages (Telecollaborative learning and Virtual Exchange in Education 5) (2018. 226 S. 45 Abb. 225 mm)

個数:

A Plurilingual Corpus on Telecollaboration in Third Languages (Telecollaborative learning and Virtual Exchange in Education 5) (2018. 226 S. 45 Abb. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 226 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783034327923

Full Description

Telecollaboration has been applied in foreign language education for more than two decades. This corpus study on telecollaboration in Third Language Learning has been carried out in institutional (CEFR) and non-institutional settings following the principle of autonomy in the framework of Higher Education implementing online tandems and student recordings in order to analyze discourse patterns. The chapters of this issue are original studies on corpus data of the L3Task project reflecting findings and new research paradigms and instruments that consolidate teaching and research methodology on online tandem practice for third language learning.

Contents

Robert O'Dowd: State of Arts and Review on Telecollaboration - Claudia Grümpel / Analía Cuadrado: Introduction to a plurilingual Corpus on Telecollaboration in Third Language Learning - Claudia Grümpel /Analía Cuadrado / Pamela Stoll: Methodology, possibilities and limits of a plurlilingual corpus study - Javier Orduña / Mireia Calvet Creizet: Interactional uses of repair by Third Language learners (German and Spanish) in non-formal online tandem as a plurilingual site of learning: A corpus-based study - Germán Ruipérez / José Carlos García-Cabrero: Autonomous learning in the e-tandems: the role of tutor and its relationship with task-based approach - Javier Orduña / Xiaomeng Wang: Compiling plurinlingual data on non-formal online tandem: Cooperativeness required - Yan Li / Kateryna Kremenschuk: Interpreting the notion "individual value" within a multicultural framework via E-tandem meetings - Analía Cuadrado / Claudia Grümpel / Claudia Peter: Collaborative Reading in Telecollaboration - Oliver Klawitter: Feedback behaviours and constitution of relationships in intercultural communication: Cultural differences in online interactions

最近チェックした商品