Promoting a Child Development and Learning System in Haiti Amidst Conflict and Crises (2026. Approx. 230 p. 15 illus. 210 mm)

個数:
  • 予約

Promoting a Child Development and Learning System in Haiti Amidst Conflict and Crises (2026. Approx. 230 p. 15 illus. 210 mm)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783032143600

Full Description

This edited volume chronicles the University of Notre Dame's efforts to promote child development and learning systems amidst conflict and crises in Haiti throughout the last eighteen years. The book is organized chronologically, beginning with Notre Dame's earliest engagement with the Catholic Church in Haiti, to its most recent initiatives. Along the way, it weaves together the evolution of education systems with qualitative and quantitative evidence from improvement science research and randomized controlled trials, offering both historical perspective and data-driven insights.

Contents

Chapter 1. Where There Are No Systems.- Chapter 2. Education in Haiti's Predatory Republic.- Chapter 3. Socio-cultural Roots of Bilingualism in Haiti.- Chapter 4. From the Eiffel Tower to Mother Tongue Literacy.- Chapter 5. Konbit in Action: How Collaboration Shaped Haiti's Social and Emotional Learning   Movement.- Chapter 6. Activating Parish Systems to Support Whole Child Development.- Chapter 7. Beyond Charity and Grant Cycles.- Chapter 8. From Disparity to Development: Rethinking Humanitarian Aid for Haitian Education.- Chapter 9. Is There A Way Forward?.

最近チェックした商品