Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education : 5th EAI International Conference, TIE 2025, Cambridge, UK, March 17-18, 2025, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engine

個数:
  • 予約

Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education : 5th EAI International Conference, TIE 2025, Cambridge, UK, March 17-18, 2025, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engine

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 124 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783032069818

Full Description

This book constitutes the refereed proceedings of the 5th EAI International Conference on Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education, TIE 2025, held in Cambridge, UK, during March 17-18, 2025.

The 8 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 29 submissions. These papers provide a vision of technologies applied to enterprise, education, medicine and cultural heritage, reflecting our collective ambition to explore pioneering ideas and redefine the future of learning, innovation, and societal progress. 

Contents

.- Research and tools specifically applied to the fields of medicine, gaming and movies.

.- Research Trends of Extended Reality (XR) in the Medical Field: A Systematic Literature Review.

.- An Exploratory Case Study on the Metrics and Performance of IIoT Investment.

.- Cultural Heritage with applications for museums and tourism.

.- Playfully Preserving The Past: A Systematic Literature Review On Using Gamified Extended Reality To Preserve Cultural Heritage.

.- Enhancing Tourism Accessibility for the Deaf and Hardof-Hearing with XR Technology: A Systematic Literature Review.

.- Enterprise and educational infrastructure and its practitioners.

.- LLM integration in Game Writing: An investigation of visions and tools.

.- The Power of Collaboration: Vision Meets Expertise The Making of AI Multimodal Movie Analysis Toolkit The Möbius Trip Replay.

.- A museum-gamified mobile application oriented towards cultural heritage preservation: assessing user experience.

.- The Role of AI Platforms in Enhancing Entrepreneurship Education: A Theoretical Analysis.

最近チェックした商品