Culture and Computing : 13th International Conference, C&C 2025, Held as Part of the 27th HCI International Conference, HCII 2025, Gothenburg, Sweden, June 22-27, 2025, Proceedings, Part I (Lecture Notes in Computer Science)

個数:

Culture and Computing : 13th International Conference, C&C 2025, Held as Part of the 27th HCI International Conference, HCII 2025, Gothenburg, Sweden, June 22-27, 2025, Proceedings, Part I (Lecture Notes in Computer Science)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 407 p.
  • 商品コード 9783031931598

Full Description

This book constitutes the refereed proceedings of the 13th International Conference on Culture and Computing, held as part of the 27th International Conference, HCI International 2025, which took place in Gothenburg, Sweden, during June 22-27, 2025.

The total of 1430 papers and 355 posters included in the HCII 2025 proceedings was carefully reviewed and selected from 7972 submissions.

Two volumes of the HCII 2025 proceedings are dedicated to this year's edition of the C&C conference:

Part I focuses on topics related to Interactive Cultural Experiences and Traditional Craft Preservation, AI-empowered Art and Computational Creativity, and Virtual, Augmented, and Mixed Reality for Cultural Heritage.

Part II focuses on topics related to Interactive Media, Embodied Cognition, and Digital Communication in Cultural Experiences; Health and Well-Being; and Bie-Modernism and Cultural Computing.

Contents

Interactive Cultural Experiences and Traditional Craft Preservation.- AI-empowered Art and Computational Creativity.- Virtual, Augmented, and Mixed Reality for Cultural Heritage.

最近チェックした商品