Computers and Games : 12th International Conference, CG 2024, Virtual Event, November 25-29, 2024, Revised Selected Papers (Lecture Notes in Computer Science)

個数:

Computers and Games : 12th International Conference, CG 2024, Virtual Event, November 25-29, 2024, Revised Selected Papers (Lecture Notes in Computer Science)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 219 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031865848
  • DDC分類 794.8

Full Description

This book constitutes the refereed proceedings of the 12th International Conference on Computers and Games, CG 2024, held as a virtual event, during November 25-29, 2024.

The 17 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 40 submissions. They are organized in the following topical sections: Chess and its Variants; Go and NoGo; General Approaches for Solving and Playing Games; Nonograms; Social Aspects of Games; and Games with Uncertainty.

Contents

.- Chess and its Variants.

.- Chess Rating Estimation from Moves and Clock Times Using a CNN-LSTM.

.- Convolutional Neural Networks with Specific Kernels for Computer Chess.

.- Chinese Chess EGTB with Perpetual Check-Chase Rules.

.- Go and NoGo.

.-  Analysing KataGo: A Comparative Evaluation Against Perfect Play in the Game of Go.

.- Solving Linear NoGo with Combinatorial Game Theory.

.- Solving 7x7 Killall-Go with Seki Database.

.- General Approaches for Solving and Playing Games.

.- Compressed Game Solving.

.- Anytime Sequential Halving in Monte-Carlo Tree Search.

.- Monte Carlo Search Algorithms Discovering Monte Carlo Tree Search Exploration Terms.

.- Nonograms.

.- Generating Difficult and Fun Nonograms.

.- Solving Nonograms: A Constraint Satisfaction Approach.

.- Social Aspects of Games.

.- Sexual Harassment in Valorant and Overwatch Voice Chats.

.- Now You See Me: Recognizing the Player's Arousal Changes in the Game through Game Footage Videos and Game Context Features.

.- Games with Uncertainty.

.- Belief Stochastic Game: A Model for Imperfect-Information Games with Known Positions.

.- A Mathematical Analysis of PlaceIt: a Game of Perfect Online Sorting.

.- Optimal Play of the All Yellow Zombie Dice Game.

.- Zweistein: A Dynamic Programming Evaluation Function for Einstein Wurfelt Nicht!.

最近チェックした商品