Design, Learning, and Innovation : 9th EAI International Conference, DLI 2024, Virtual Event, November 7-8, 2024, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Enginee) (2025. xii, 163 S. XII, 163 p. 78 illus., 70 illus. in color. 235 mm)

個数:

Design, Learning, and Innovation : 9th EAI International Conference, DLI 2024, Virtual Event, November 7-8, 2024, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Enginee) (2025. xii, 163 S. XII, 163 p. 78 illus., 70 illus. in color. 235 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783031856624

Full Description

This book constitutes the refereed proceedings of the 9th EAI International Conference on Design, Learning, and Innovation, DLI 2024, held virtually, during November 7-8, 2024.

The 11 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 29 submissions. They were organized in topical sections as follows: Using Immersive Technologies for Learning, Accessibility, and Technological Innovation; and Engaging Learners through Gamification, Playful Design, and Generative AI.

Contents

.- Using Immersive Technologies for Learning, Accessibility, and Technological Innovation.

.- Metaverse Innovation Canvas: A Tool for Extended Reality Product/Service Development.

.- Virtual Station: Virtual Reality as a Bridge Towards Real Independence in public transportation for Autistic Children and Adolescents.

.- Utilizing Virtual Reality to Enhance Situational Awareness in Swedish Police Training.

.- Exploring VR as a Method to Study User Perceptions of Challenges in Green Transition Technology in Nature.

.-  Unlocking Cultural Heritage: The Gamified Digitisation Project of SMA-UniGe.

.- Engaging Learners through Gamification, Playful Design, and Generative AI.

.-  A Case Study in Playful Facilitation for Designing Embodied Experiences.

.- An auto battler game to engage high school student's understanding of ionic bonds in chemistry.

.- Generative AI in foreign language education: Student use and perspectives.

.- Exploring Phantasmagorical Game Design: Integrating Anomalous Behaviour of AI and Player into Conversational AI-Native Games.

.- Learning formats for theory courses in graphic design undergraduate programmes.