Spatial Cognition XIII : 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, Dublin, Ireland, June 25-28, 2024, Proceedings (Lecture Notes in Computer Science)

個数:

Spatial Cognition XIII : 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, Dublin, Ireland, June 25-28, 2024, Proceedings (Lecture Notes in Computer Science)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 147 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031631146

Full Description

This book constitutes the proceedings of the 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, held in Dublin, Ireland, during June 25 - 29, 2024.

The 9 full papers were carefully reviewed and selected from 12 submissions. The papers are organized in topical sections as follows: Mathematics; Gender Differences; STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics); and Early Childhood.

Contents

.- Mathematics.

.- Insights from Paper Folding: Spatial Visualization Processes and their link to Mathematics.

.- Mindset Matters: The Role of Mathematics Self-Concept and Age in Mental Rotation Performance among Primary School Children.

.- Eliciting Spatial Reasoning Actions through Projective Geometry in the Elementary Classroom.

.- Gender differences.

.- Gender in teacher-student interactions: Another factor in spatial ability development and STEM affiliation.

.- Cognitive Perspectives on Perceived Spatial Ability in STEM.

.- STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics).

.- Emerging Trajectory for Disembedding: An Online Educational Program for Spatial Thinking in a Context of Visual Arts and Mathematics Education.

.- The Spatial Aspect of Designing: Opportunities, Challenges, and Conjectures on Engaging Pupils in Spatial Thinking through Design Education.

.- Divided Attention in Human-Robot Teaming: Assessing Performance in Large-Scale Interactive Virtual Environments.

.- Early childhood.

.- 'Bear Hunt' Sparks Change: Using Lesson Study to Integrate Spatial Thinking in Early Childhood Design Education.

最近チェックした商品