Postdigital Participation in Education : How Contemporary Media Constellations Shape Participation (Palgrave Studies in Educational Media)

個数:

Postdigital Participation in Education : How Contemporary Media Constellations Shape Participation (Palgrave Studies in Educational Media)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 250 p.
  • 商品コード 9783031380549

Full Description

This open access book examines the interrelations and correlations of the postdigital condition and its relationship to education, with a particular focus on participation. Contributions reflect on how educational institutions are affected by the recent transformations of media technologies and practices, and how at the same time institutions such as schools and universities are supposed to enable people to participate in media practices in an informed and reflective way. How, and under what conditions, can teachers and students participate in contemporary media constellations? The book will be of interest to academics and researchers involved in teacher education, digital pedagogy, educational technology, instructional design, education philosophy and media education. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Contents

Chapter 1: Postdigital Participation in Education: An Introduction.- Part 1: Mapping the Postdigital Condition in Education.- Chapter 2: Participation as a Key Principle of Education for Sustainable Development in the Postdigital Era.- Chapter 3: Social Participation in a Postdigital-Biodigital Age.- Chapter 4: Postdigital Bildung as a Guiding Principle to Foster Inclusion in Educational Media.- Chapter 5: Distance Learning and the Question of Educational Justice: A Dialogic Approach to Digital Diversity in Schools.- Part 2 : Performing and Reflecting on the Postdigital Condition with Learners.- Chapter 6: Learning Academic Practices: Enabling Students to Participate in a Postdigital Society.- Chapter 7: Expanding the Pedagogical Space: Co-design and Participation in an Online Postgraduate Course.- Chapter 8: Let's Figure it Out: Participatory Methods for Reflecting on Educational Media in a Postdigital World.- Chapter9: From Official Document Utopias to a Collective Utopian Imagination.- Chapter 10: Asynchronous Narrative Audio-Messages: An Internet-based Qualitative Method for Data Collection in International Research.- Chapter 11: Postdigital Participation in Education—a Postscript

最近チェックした商品