The Educator and the Ordinary : A Philosophical Approach to Initial Teacher Education (2023)

個数:

The Educator and the Ordinary : A Philosophical Approach to Initial Teacher Education (2023)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 219 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031343087

Full Description

This book creates a unique discursive environment to consider how initial teacher education can support student teachers in practical and personal senses, in what they can do and who they are. What is it to care? To develop our voice? To educate in beautifully risky ways? Engaging with the philosophy of Stanley Cavell, Gert Biesta and Nel Noddings, central capabilities of the educator are suggested: Acknowledgement, Autobiography, Imagination, Interruption, Attention and Uncertainty, culminating in the essential, unifying capability of The Ordinary, underpinned by Complexity and Hope.

This book will appeal to those interested and engaged in initial teacher education, professional development and support from early years to higher education and practicing educators. It aims to enrich theoretical as well as practical discussion, to influence how we live, how we think, and how we treat each other.

Contents

1. Introduction.- 2. Voice and the Mentorship Relation.- 3. Risk and the University in School.- 4. Care and the Research-Based Educator.- 5. The capability of The Ordinary.

最近チェックした商品