The College Textbook Publishing Industry in the U.S. 2000-2022 : The Search for Competitive Marketing Strategies (Marketing and Communication in Higher Education)

個数:

The College Textbook Publishing Industry in the U.S. 2000-2022 : The Search for Competitive Marketing Strategies (Marketing and Communication in Higher Education)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 133 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031304149
  • DDC分類 070.573

Full Description

This book explores the college textbook publishing industry, from its inception in medieval universities, through the late 20th century, to the present day which has led to an existential crisis for some publishers. The various sections in this book offers a comprehensive analysis of the substantive developments, problems, and concerns about a myriad of major issues that confronted the higher education textbook sector after 2000. Chapters incorporate highly reliable textbook statistical sources as well as a review of some marketing theories utilized by these publishers (e.g., understanding the threat of substitute products; the sale of used and rental texts; the sale of new digital textbooks).  

Contents

1. The State of the U.S. College Textbook Industry to 2000.- 2. The Impact of Disruption on the College Textbook Publishing Industry: 2001-2012.- 3. The Responses of the Major College Textbook Publishers: 2013-2018.- 4. College Bookstores and College Textbook Publishers Confront Dramatic Developments and Challenges: 2019-2021.- 5. The Future of College Textbook Publishing.

最近チェックした商品