Learning in the Age of Digital and Green Transition : Proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), Volume 2 (Lecture Notes in Networks and Systems)

個数:

Learning in the Age of Digital and Green Transition : Proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), Volume 2 (Lecture Notes in Networks and Systems)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 1073 p.
  • 商品コード 9783031261893

Full Description

We are currently witnessing a significant transformation in the development of education on all levels and especially in post-secondary education. To face these challenges, higher education must find innovative ways to quickly respond to these new needs.
These were the aims connected with the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), which was held in Vienna, Austria, from September 27 to 30, 2022.
Since its beginning in 1998, this conference is devoted to new approaches in learning with a focus on collaborative learning in higher education.
This book contains papers in the fields of:
• New Learning Models and Applications• Project-Based Learning• Engineering Pedagogy Education• Research in Engineering Pedagogy• Teaching Best Practices• Real World Experiences• Academia-Industry Partnerships• Trends in Master and Doctoral Research.
Interested readership includes policymakers, academics, educators, researchers in pedagogy and learning theory, school teachers, the learning industry, further and continuing education lecturers, etc.

最近チェックした商品