Gaming the Dynamics of Online Harassment

個数:

Gaming the Dynamics of Online Harassment

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030604127

Full Description

This book argues that online harassment communities function as Alternate Reality Games (ARGs) where the collective goal is to ruin peoples' lives.  Framing these communities like ARGs highlights ways to limit their impact in the future, partly through offering people better ways to control their own safety online.

The comparison also underlines the complicity of social networks in online harassment, since the communities use their designs as tools.  Social networks know this, and need to work on minimizing the problem, or acknowledge that they are profiting through promoting abuse. 

Contents

1. Introduction: The Breadth of Harassment Culture, and Contextualising Gamergate.- 2. Networked Publics of Abuse.- 3. Exploring the Overlap Between Hatemobs and ARGs.- 4. Gaming the Rules.- 5. Problematic Tools and Platform Complicity.- 6. Reshaping the Landscape.- 7. Conclusion: The Christchurch Call to Action Summit, And What Follows.

最近チェックした商品