高等教育における正義と平等のための教授と学習:基盤<br>Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education : Foundations

個数:
電子版価格
¥16,926
  • 電子版あり

高等教育における正義と平等のための教授と学習:基盤
Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education : Foundations

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 334 p.
  • 商品コード 9783030449384

Full Description

This book is the first of four edited volumes designed to reconceptualize teaching and learning in higher education through a critical lens, with this inaugural publication focusing on the fundamentals behind the experience. Chapter authors explore recent research on the cognitive science behind teaching and learning, dispel myths on the process, and provide updates to the application of traditional learning theories within the modern, diverse university. Through reviews of fundamental theories of teaching and learning, together with specific classroom practices, this volume applies social justice principles that have been traditionally seen as belonging to K-12 or adult education to higher education.

Contents

1. Introduction.- 2. Learning Theory through a Social Justice Lens.- 3. Beyond Behaviorism: Engaging Students in the Age of Neoliberalism.- 4. Persistent Myths about the Psychology of Education: Implications for Social Justice and Equity.- 5. A Framework for Social Justice Education: Combining Content, Process, and Holistic Development.- 6. Postcolonial Approach to Curriculum Design.- 7. Creating Inclusive College Classrooms: Granting Epistemic Credibility to Learners.- 8. Engagement with Diversity Experiences: A Self-Regulated Learning Perspective.- 9. Critical Teacher Responsibility in Tumultuous Times: Engaging in a Community of Practice.- 10. A New Narrative About Emotions and Their Connection to Learning.- 11. Critical Culturally Relevant Synergism in Higher Education: Equitable Educational Experiences through Neuroscientific Curricula.- 12. Understanding the Failure to Help Marginalized Students Succeed in Higher Education: A Social Theory Perspective of the Science of Teaching and Learning.- 13. Association Awareness: Pedagogically Reframing Difficult Dialogues.- 14. Adult Learning and Critical Contemplative Pedagogy in Higher Education.- 15. Establishing Equitable Graduate Mentoring in Higher Education.- 16. Decolonizing Knowledge and Fostering Critical Allyship.- 16. Conclusion.

最近チェックした商品