Engagement of Intercultural Project Customers : A Relational Model (Contributions to Management Science)

個数:
電子版価格
¥18,015
  • 電子版あり

Engagement of Intercultural Project Customers : A Relational Model (Contributions to Management Science)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 263 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030394844

Full Description

This book examines the effective and appropriate integration of project customers in intercultural settings. It first presents the theoretical background and the state of the art in intercultural project stakeholder management. The book then describes the use of qualitative and quantitative (Delphi survey) methods to produce a dataset, and the development of a relational model for customer engagement in intercultural projects based on this dataset.   

The book can be used to inform future research in the area of international project management, while also serving as a guide for project management practitioners who need to engage culturally diverse users, sponsors and customers.

Contents

Introduction to Intercultural Project Customer Engagement.- Theory in Intercultural Project Customer Engagement.-Qualitative Analysis: Intercultural Project Customer Engagement.- Delphi Survey: Intercultural Project Customer Engagement.- Intercultural Project Customer Engagement.

最近チェックした商品