Human Interaction and Emerging Technologies : Proceedings of the 1st International Conference on Human Interaction and Emerging Technologies (IHIET 2019), August 22-24, 2019, Nice, France (Advances in Intelligent Systems and Computing) (2020)

個数:
電子版価格
¥24,736
  • 電子版あり

Human Interaction and Emerging Technologies : Proceedings of the 1st International Conference on Human Interaction and Emerging Technologies (IHIET 2019), August 22-24, 2019, Nice, France (Advances in Intelligent Systems and Computing) (2020)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 1020 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030256289
  • DDC分類 005.437

Full Description

This book reports on research and developments in human-technology interaction. A special emphasis is given to human-computer interaction, and its implementation for a wide range of purposes such as healthcare, aerospace, telecommunication, and education, among others. The human aspects are analyzed in detail. Timely studies on human-centered design, wearable technologies, social and affective computing, augmented, virtual and mixed reality simulation, human rehabilitation and biomechanics represent the core of the book. Emerging technology applications in business, security, and infrastructure are also critically examined, thus offering a timely, scientifically-grounded, but also professionally-oriented snapshot of the current state of the field. The book is based on contributions presented at the 1st International Conference on Human Interaction and Emerging Technologies, IHIET 2019, held on August 22-24, in Nice, France.  It offers a timely survey and a practice-oriented reference guide to systems engineers, psychologists, sport scientists, physical therapists, as well as decision-makers, designing or dealing with the new generation of service systems.
User Experience of a Social Media Based Knowledge Sharing System in Industry Work, Chapter of this book is available open access under a CC BY 4.0 license at link.springer.com

最近チェックした商品