Interprofessional Simulation in Health Care : Materiality, Embodiment, Interaction (Professional and Practice-based Learning)

個数:

Interprofessional Simulation in Health Care : Materiality, Embodiment, Interaction (Professional and Practice-based Learning)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 211 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030195441

Full Description

This book describes and discusses a practice-oriented approach to understanding and researching interprofessional simulation-based education and simulation. It provides empirical findings from research on this topic and is informed by practice-oriented perspectives. It identifies critical features of the simulation practice and discusses how these can be used in reforming simulation pedagogy.

The book is divided into three sections. Section 1 sets the scene for understanding the practices of interprofessional simulation-based education and simulation. It provides a theoretical and methodological framework for the conceptualisation of practices and for the empirical studies on which the book is based. Section 2 revisits the dimensions of the simulation process/exercise, i.e.  the briefing, simulation, and debriefing, and provides empirical analyses of how the practice of simulation unfolds. Based on these analyses, section 3 identifies and discusses how pedagogies for simulation can be reformed to meet the demands of future healthcare and research.

 

Contents

Preface; Madeleine Abrandt Dahlgren, Li Felländer Tsai, Sofia Nyström and Hans Rystedt.- Part I: Setting the scene.- 1. Why this book?; Madeleine Abrandt Dahlgren, Li Felländer Tsai, Sofia Nyström and Hans Rystedt.- 2. Understanding interprofessional simulation practice; Hans Rystedt, Madeleine Abrandt Dahlgren and  Michelle Kelly.- 3. Video as a tool for researching simulation practices; Madeleine Abrandt Dahlgren, Elin Nordenström, Donna Rooney and Hans Rystedt.- Part II:  The practices of interprofessional simulation  - Preparing, doing, observing and reflecting.- 4. Preparing for team work training in simulation;  Michelle Kelly, Sissel Eikeland Husebø, Hans Rystedt, Cecilia Escher, Johan Creutzfeldt, Lisbet Meurling and Li Felländer-Tsai, Håkan Hult.- 5. Doing interprofessional simulation; Nick Hopwood,  Song-ee Ahn, Sanna Rimpiläinen, Johanna Dahlberg, Sofia Nyström, Ericka Johnson.- 6. Observing interprofessional simulation; David Boud, Sofia Nyström, Madeleine Abrandt Dahlgren, Johanna Dahlberg, Donna Rooney,  Michelle Kelly, Dara O'Keeffe.- 7. Reflecting on interprofessional simulation; Sissel Eikeland Husebø, Madeleine Abrandt Dahlgren, Samuel Edelbring; Elin Nordenström, Torben Nordahl Amorøe, Hans Rystedt, Peter Dieckmann.- Part III: Simulation pedagogy re-visited.- 8. Bodies in simulation; Peter Dieckmann, Ericka Johnson, Nick Hopwood.- 9. Advancing pedagogy and research in interprofessional simulation practices; Hans Rystedt, Madeleine Abrandt Dahlgren, Li Felländer Tsai, Sofia Nyström.

 

 

 

最近チェックした商品