University-Community Relations in the UK : Engaging Universities (Rethinking University-community Policy Connections) (2019)

個数:
電子版価格
¥10,007
  • 電子版あり

University-Community Relations in the UK : Engaging Universities (Rethinking University-community Policy Connections) (2019)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 217 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030129835
  • DDC分類 378.103

Full Description

This book examines and analyses the complex and contradictory relationships between Higher Education Institutions in England and their local communities within a wider political and policy context. It provides an overview of the UK university system which has a long tradition of a mixed pattern of relationships with communities. The book critically explores the academic  spheres of teaching and learning, third stream activities and research,  showing how the ways in which different initiatives supported by national policy and funding bodies have shaped the relationship universities have with their communities as well as the opportunities and challenges institutions now face to develop and transform these relationships.

Contents

1. Foundations of University-Community Engagement.- 2. The Evolution of University-Community Engagement.- 3. Massification of Higher Education and the Nature of the Student Population.- 4. Marketisation, Teaching, Learning and the Student experience.- 5. From Knowledge Transfer to Public Engagement.- 6. The Power of Research Quality Assessments in Shaping Research Agendas.- 7. The Impact Agenda and Beyond.- 8. Involving the Publics in Research.- 9. Conclusion: From University-Community to Community-University Engagement.

最近チェックした商品