Dynamic Innovation in Outsourcing : Theories, Cases and Practices (Technology, Work and Globalization)

個数:

Dynamic Innovation in Outsourcing : Theories, Cases and Practices (Technology, Work and Globalization)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 325 p.
  • 商品コード 9783030092092

Full Description

This book is a guide for achieving innovation through outsourcing. Unpacking the various challenges faced by client firms and suppliers, the authors take the reader through the innovation lifecycle and devise a clear plan to achieve valuable results. Offering practical frameworks and tools to ensure informed decision-making at every stage, this book also includes collaborative structures and metrics to measure outcomes. Written by leading figures in the area of outsourcing, this book offers both the academic rigor and the hands-on experience based on dozens of cases that walk the reader from the very beginning of the outsourcing journey to the successful delivery of transformative innovations.

Contents

Part I Introduction.- 1 Why Innovation and Why Now?.-Part II Managing Outsourcing: Towards Dynamic Innovation.- 2 Outsourcing Reframed: Delivering on Collaborative Innovation.- 3 Strange Bedfellows No More: Researching Business Process Outsourcing and Dynamic Innovation.- 4 What Client Firms Want and Are Willing to Do to Achieve Innovation from Their Suppliers: Insights from the Nordic, Italian, and British Outsourcing Sectors.- 5 Relational and Contractual Governance for Innovation.- 6 Innovation: Where Do Consultants Fit In?.- Part III The New Outsourcing—Cloud and Service Automation.- 7 Cloud Computing as Innovation: Cases and Practices.- 8 Innovating Customer Relationship Management Cloud Services at Standard Chartered Bank.- 9 Innovating in Service: The Role and Management of Automation.

最近チェックした商品