MIG-15, MIG-17 (GB)

個数:

MIG-15, MIG-17 (GB)

  • 海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常4~8週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 72 p.
  • 言語 ENG,ENG
  • 商品コード 9782352503309

Full Description


At the beginning of the Korean War, the West descovered the MiG-15, the first mass-produced fighter constructed in the Soviet Union. This small apparatus entered into service at the end of 1950 in an improved version the MiG15bis, which was in its turn quickly deployed in Korea where, with its powerful armament and its good manoeuvreablitiy, it was a bad shock to the forces of the United Nations, which did not retrieve their air superiority which they had gained with the arrival of the last versions of the celebrated F-86 Sabre. Even though the MiG-15 had hardly entered into service, MiG conceived its successor, better performing and with modified wings, the MiG-17 ("Fresco"). If the type was retired from service in the USSR at the end of the sixties, it had a second life and great success in foreign lands, the "Fresco" being the most-exported Soviet fighter until the arrival of its indirect successor, the MiG-21 (cf. Avions & Pilotes no 12).

最近チェックした商品