L' ART DU SCENARIO (LES CINE-DEBATS)

個数:

L' ART DU SCENARIO (LES CINE-DEBATS)

  • 海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常4~8週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9782252038277

基本説明

How do a scriptwriter, a director and a producer manage to communicate throughout the various stages of the writing of a film script? Does the scriptwriter need creative agents? How does a writer work for the cinema? How is a documentary film storyline developed? How does an actor read a script? What are the links between script, casting and production? How is the film rewritten while being shot and edited? What is a film script?
Actors, agents, writers, editors, producers, and directors (Jean-Pierre Bacri, Claire Blondel, Valeria Bruni-Tedeschi, Romain Campillo, Laurent Cantet, Emmanuel Carrère, Agnès Jaoui, Serge Lalou, Vincent Lindon, Noémie Lvovsky, Stan Neumann, Nicolas Philibert and Carole Scotta) share their experiences and reveal how they relate to the script. Their accounts complement each other and show that there are several possible approaches.
Written in partnership with the Forum des images and the Master's program in scriptwriting, directing and production of Université de Paris 1 Panthéon-Sorbonne.

最近チェックした商品