Why Didn't They Just Say That? : Teaching Secondary Students with High-Functioning Autism to Decode the Social World Using PEERspective: a Complete Curriculum

個数:

Why Didn't They Just Say That? : Teaching Secondary Students with High-Functioning Autism to Decode the Social World Using PEERspective: a Complete Curriculum

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781942197348
  • DDC分類 371.94

Full Description

Let's create a class instead of the typical social skills programs!"" With this statement began the development of this innovative evidence-based curriculum for secondary students with ASD and their neurotypical (NT) peers. PEERspective is a complete curriculum that teaches high school students self-awareness, self-acceptance, relationship building, conflict resolution, managing stress and wellness, and many other topics that have lifelong impact on students' lives. The curriculum is popular among students with ASD as well as their NT peers, leading to friendships and relationships far beyond the classroom.

最近チェックした商品