Special Considerations for Students with High-Functioning Autism Spectrum Disorder : A Guide for School Administrators

個数:

Special Considerations for Students with High-Functioning Autism Spectrum Disorder : A Guide for School Administrators

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781942197300
  • DDC分類 371.94

Full Description

School administrators play a key role in creating a mind-set within their school district, region, or school as to how school personnel approach various challenges they may encounter when working with students and families. In many instances, a school administrator can provide certain accommodations for students with disabilities, as well as guide decisions regarding how teachers address behavioral challenges.

The purpose of this book is to provide school administrators with useful and practical suggestions and strategies that can increase student achievement, engagement, positive behavior, and social skills for high-functioning students on the spectrum (HF-ASD); help reduce educator stress and frustration; and increase positive interactions between families and school personnel so that the school day is more successful for all parties.

最近チェックした商品

Matilda
  • 洋書
Matilda