Why You Dread Work : What's Going Wrong in Your Workplace and How to Fix It (Perspectives on Business)

個数:

Why You Dread Work : What's Going Wrong in Your Workplace and How to Fix It (Perspectives on Business)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781913019228
  • DDC分類 158.7

Full Description

Ever felt that lurking sense of Sunday night dread?
In this warm and empathetic guide to the modern workplace, Helen Holmes tackles precisely what's going wrong in your workplace - and how you can improve your working week. Drawing upon expert research and employee interviews, she answers questions such as: Why does that difficult colleague refuse to take ownership of anything? What can I do about the constant data overload of email and meetings? Why am I still not being paid fairly?
Holmes proposes that fear, a lack of focus, and a lack of fairness are at the core of workplace challenges, and outlines how goodwill, purpose and trust can overcome them.
Written for you as an employee, this book offers empathy and pragmatism for anyone who's ever contemplated quitting their job and running for the hills. Instead, Holmes gives inspiring case studies and practical tips for crafting a better working week, one step at a time.

最近チェックした商品