New Directions in Blended Learning - Case Studies and Interventions

個数:

New Directions in Blended Learning - Case Studies and Interventions

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 252 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781911450993
  • DDC分類 378.17

Full Description

Post-COVID Transitions in Higher Education Teaching - Why Things Will and Should Never Be the Same Again. A case study of a UK Higher Education Institution
During the COVID-19 pandemic universities around the globe were forced to transition from face-to-face teaching to remote, online learning. This was always intended to be a short-term solution until physical doors re-opened and face-to-face teaching recommenced.

However, the challenges of the sudden transition to online teaching also resulted in innovative and creative teaching and learning tools and practices which came with unexpected benefits and opportunities. The recognition of this has resulted in transformations within post-COVID teaching and learning strategies.

The purpose of the case studies in this book is to identify innovative transitions across all faculties and schools of a Higher Education institution in the UK - the University of Bolton - and how these are driving the development of new forms of blended and hybrid teaching and learning approaches.

最近チェックした商品