Breaking through the Language Barrier: Effective Strategies for Teaching English as a Second Language (ESL) to Secondary School Students in Mainstream Classes

個数:

Breaking through the Language Barrier: Effective Strategies for Teaching English as a Second Language (ESL) to Secondary School Students in Mainstream Classes

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 152 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781908095725
  • DDC分類 428.24

Full Description

Teaching students for whom English is not their first language is a huge challenge for any educator. It is frustrating and demoralising for teachers and their students if the language barrier prevents learning and progress in the classroom. But, with ever increasing numbers of English as a Second Language (ESL) students in secondary schools - there is now a majority in international schools - teachers need to know how to overcome common problems and teach ESL students effectively. This concise and informative book provides strategies and practical advice that teachers can use every day in the classroom to help ESL students understand and get to grips with their subject. It includes advice on using the textbook, cultural differences, realistic timescales for learning, and language and grammar that is easy to understand; plus chapters on teaching specific subjects. Patricia Mertin is Mother Tongue co-ordinator at the International School of Dusseldorf and has vast experience of teaching ESL students.

最近チェックした商品