Noghwhere Bodili is Everywhere Goostly

個数:

Noghwhere Bodili is Everywhere Goostly

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 163 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781894699617
  • DDC分類 730

Full Description


This is a comprehensive and revealing monograph of multidisciplinary artist Jason de Haan. Jason de Haan has made a name for himself with sculptures, collages, installations and public projects that engage time, especially the long-scale perception of time. Like Duchamp, his goal is to make an art that signifies more than just its three dimensions. Two of de Haan's larger works New Jerusalem (2010) and New Jerusalem, Cloud Shrouded (2012) embody the artist's approach as they push the viewer to envisage time on a broader, geological scale. Titled after the post-apocalyptic 'City of God', New Jerusalem is a dizzying cityscape of glass domes and crystal towers populated with monuments of omniscient eyeballs and spacecraft. Its counterpart, New Jerusalem, Cloud Shrouded, is a veritable colour wheel of cloudscapes, void of any signs of life. Together the effect is one of ambiguity; which is our future and which is our past?

最近チェックした商品