ツーリズムと危機管理<br>Tourism and Crisis Management

個数:

ツーリズムと危機管理
Tourism and Crisis Management

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781850434511
  • DDC分類 338.4791

基本説明

Each chapter focuses on a key issue of managing crises and the author includes a range of case studies.

Full Description

The tourism industry is one of the most susceptible and vulnerable to crisis. Yet the industry is poorly prepared - it is generally unable to anticipate and manage crises effectively. The evidence suggests that the number of crises within the industry, and the scale and magnitude of such crises, is on the increase. Gui Santana's work presents a comprehensive and detailed treatment of crisis management for the tourism and hospitality industries. Each chapter focuses on a key issue of understanding and managing crises, and the author includes a range of case studies. The models presented are suitable for both large and small organizations, both public and private.

最近チェックした商品