Afterall : Summer 2015, Issue 39

個数:

Afterall : Summer 2015, Issue 39

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781846381577
  • DDC分類 709.05

Full Description


Afterall, a journal of contemporary art, provides a forum for analysis of art's context and seeks to inspire artists to see art as an agency for change. Each issue contains in-depth considerations of the work of contemporary artists, along with essays that discussing the work from various perspectives. The journal also features essays on art history and critical theory. Issue 39 explores ideas of political and cultural self-determination, particularly of indigenous and diasporic communities. Through the work of artists Lawrence Abu Hamdan and Jill Magid as well as the collective Postcommodity, we will ask how artistic practice can articulate spaces for political dissent. In accompanying essays, SAGBPo Paulo-based philosopher Peter Pal Pelbart ponders what resistance might consist of in these troubled times, while Christina Barton looks at Sydney's Museum of Contemporary Art's inaugural exhibition in 1992, which surveyed the art of New Zealand, asking what 1990s debates on the relationship between indigenous and colonial cultures might contribute to contemporary discussions.NER(01): WOW

最近チェックした商品