Latin American Television Industries (International Screen Industries)

個数:

Latin American Television Industries (International Screen Industries)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 205 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781844573899
  • DDC分類 384.55098

Full Description

John Sinclair and Jospeh D. Straubhaar provide a comprehensive account of television production, distribution and reception in Spanish- and Portuguese-speaking Latin American countries, showing how Mexican and Brazilian programmes have dominated in the region, and placing regional output in the context of the global television industry.

Contents

Acknowledgments.- Introduction: Latin American Television Industries.- 1 The Development of Broadcasting in Latin America as a Region.- 2 The Dominant Markets - Mexico.- 3 The Dominant Markets - Brazil.- 4 Emergent Producers and Markets in Latin America.- 5 Iberoamerica and the Lusophone Space as Global Television Markets.- 6 National Television Systems in the Global Era.- Conclusion: Latin American Television - Summary and Prospect.- Bibliography.- Index.

最近チェックした商品