How to Lead it: Primary History (How to Lead It)

個数:

How to Lead it: Primary History (How to Lead It)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781801996914
  • DDC分類 372.890440941

Full Description

Finding it hard to know what to prioritise as subject lead or how to work out which research is relevant and how it applies to your subject? The How to Lead It series are the go-to guides for primary subject leads in schools and trusts. In them you will find:
- clear summaries of relevant research and thinking around best practice
- age-specific and inclusive classroom examples
- case studies
- reflective questions
- suggestions for short PD sessions with colleagues

Everything in the book is applied thoughtfully to your specific subject area. These books enable busy subject leaders to confidently make good decisions for effective teaching and impactful curricula.

All the key elements of the primary history curriculum are explored including curriculum design, assessment, storytelling, vocabulary, oracy and historical enquiry as well as support on how to approach research and a step-by-step guide to creating your own implementation plan for your school's context and needs.

Contents

1. Leading history
2. Getting the best from research evidence
3. Substantive and disciplinary knowledge in history
4. Curriculum design
5. Historical enquiry
6. Narratives and storytelling
7. Disciplinary literacy
8. Progression and assessment in history
9. Implementing change

最近チェックした商品