The Science of Gaining Compliance

個数:

The Science of Gaining Compliance

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 244 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781793571915

Full Description

The Science of Gaining Compliance provides readers with an examination of key compliance-gaining techniques with the goal of making sense of their form, effects, mediators, and moderators. Readers learn how compliance-gaining differs from other forms of social influence, such as persuasion, because it takes place in the active communication context of interpersonal encounters. The text emphasizes how compliance-gaining techniques don't rely on applying pressure and also focus on changing behavior, rendering them a unique form of interpersonal communication.

Opening chapters introduce the concept of compliance-gaining and investigate multimessage techniques, including foot-in-the-door, door-in-the-face, and temptation techniques such as lowballing, bait-and-switch, and the lure. Later chapters present a set of single-message techniques, including pregiving, instilling guilt, direct requests, and confusion strategies. The final chapter summarizes each of the techniques as well as their similarities and differences.

The Science of Gaining Compliance is an exceptional text for courses and programs in communication and social influence.

最近チェックした商品