ChangeStories : How to have powerful conversations, tell inspiring stories and build engagement for transformation

個数:

ChangeStories : How to have powerful conversations, tell inspiring stories and build engagement for transformation

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 204 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781788605342
  • DDC分類 658.406

Full Description

**Business Book Awards 2025 Finalist**

'A crucial tool for all Change Leaders.' - Ket Patel

Organization change can be messy. Much of what matters takes place under the surface, and overlooking these hidden factors - as most change programmes do - too often results in failure and frustration. What's the answer? More thoughtful conversation, inquiry and storytelling, which enable leaders to understand more fully what is happening under the surface in their organization and have better communication and engagement with their teams.

Based on her academic research and over 25 years of consultancy practice, Dr Susanne Evans' ChangeStories approach enables leaders and change practitioners to have more meaningful conversations about change, create stories that can reduce resistance to change and increase engagement, and ultimately ensure the benefits of a change programme are realized.

This is a complete guide to building storytelling, inquiry and conversation into your everyday practice, including step-by-step guides, templates and case studies.

Contents

Cover Page
Praise for ChangeStories
Title Page
Copyright Page
Dedication
Contents
Foreword
Acknowledgements
Introduction
Part I: Change can be difficult but it doesn't have to be

Chapter 1: The history (and reality) of change management in organizations
Chapter 2: Leading change differently using stories


Part II: The ChangeStories® ARIAS Model

Chapter 3: Attention
Chapter 4: Reflection
Chapter 5: Inquiry
Chapter 6: Appreciation
Chapter 7: Storytelling


Part III: Building your change story

Chapter 8: Story finding
Chapter 9: Story making
Chapter 10: Story performing
Chapter 11: Story honing
Chapter 12: Concluding this story and taking action


About the author
Endnotes
Index

最近チェックした商品