The Autonomy Premium : Professional Autonomy and Student Achievement in the 21st Century

個数:

The Autonomy Premium : Professional Autonomy and Student Achievement in the 21st Century

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 262 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781742863788
  • DDC分類 371.2

Full Description

The Autonomy Premium is a concise response to the popular and often loosely defined debate about whether higher levels of student achievement may flow from autonomy in school management and professional practice. Drawing on over 40 years of research Brian J Caldwell examines a series of compelling questions that bring the reader through the key pillars of autonomy-related studies. These include:

Why are there mixed results in research into links between school autonomy and student achievement?
What do more autonomous schools actually do to make gains in student achievement?
Is professional autonomy the key driver for improvement?

Through the lens of case studies in Australian public schools with support for autonomy across levels of government, the book focuses on research where the links to learning improvement have been mapped. In addition to a capacity for local decision-making for school improvement, the findings highlight local discretion in curriculum, personnel, pedagogy and resources. Professional autonomy trumps structural autonomy.

The Autonomy Premium is essential reading for anyone with an interest in understanding the policy and practice of designing drivers that can shape successful school autonomy.

最近チェックした商品