ENACTing Change : A Handbook for Teaching Advocacy and Civic Engagement (Brandeis Series in Law and Society)

個数:
  • 予約

ENACTing Change : A Handbook for Teaching Advocacy and Civic Engagement (Brandeis Series in Law and Society)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 184 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781684582839

Full Description

Explains the ENACT model of student civic engagement, empowers instructors to implement it, and shows them how to assess its impact.
 
ENACT: The Educational Network for Active Civic Transformation aims to teach college students about democracy through engagement with the state legislative process. Built on the values of knowledge, cooperation, justice, and integrity, ENACT is a national, intercollegiate nonpartisan network. The program empowers students to be active participants in democratic processes by connecting with policymakers and community organizations, conducting research and analysis, and informing public policy with evidence and expertise.
 
ENACTing Change introduces teachers to the philosophy and practice of the ENACT model—which includes workshops, courses, an online network, as well as pilot projects and other initiatives—while providing detailed guidance on how to incorporate the model into their courses, regardless of discipline or educational settings. The book offers instructors recommendations for developing and teaching courses that engage in state-level policy advocacy with a focus on learning outcomes. ENACTing Change takes instructors through each step of the course design process, from how to build the relationships needed to teach the class to the next steps for students to work in the community after ENACT.

Contents

Foreword
Chapter 1: Introduction
Chapter 2: Teaching an ENACT Course
Chapter 3: Building Relationships at Your State Legislature
Chapter 4: Legislative Research
Chapter 5: Meeting with Legislators
Chapter 6: Engaging with the Public
Chapter 7: Life After ENACT
Chapter 8: Conclusion
Acknowledgements
Bibliography
Index
Author Biographies

最近チェックした商品