Assessing the Nation's Report Card : Challenges and Choices for NAEP

個数:

Assessing the Nation's Report Card : Challenges and Choices for NAEP

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 276 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781682537251
  • DDC分類 371.260973

Full Description

Assessing the Nation's Report Card examines the history of the National Assessment of Educational Progress (NAEP) and outlines plans for improving and modernizing the organization.

Educational policy analyst Chester E. Finn, Jr. imparts a rare inside analysis of the evolution of the NAEP program at key moments in its history, and provides a firsthand perspective of crucial decisions and core goals that have helped shape it. The result is a revealing survey of the US's most influential source of data on K-12 achievement.

Assessing the Nation's Report Card offers readers an in-depth understanding and appreciation of NAEP as well as an examination of its shortcomings, its controversies, and its current issues. The book explores why NAEP is considered the gold standard of educational assessments yet is much lesser known than other types of standardized testing.

Finn underscores the promise of applying the results in addressing achievement gaps, boosting federal accountability, and driving education reform and policy. He also discloses how the data are collected and what the results can and cannot tell us.

For more than 50 years, this ambitious federal testing program has informed the decisions of policy makers and educational leaders as they advocate for educational improvements in the US. Acknowledging the nation's evolving need for actionable information about students and schools, Finn provides an assured and rare overview of the existing program and proposes possibilities for the future.

最近チェックした商品