CATALYSTICS : Classroom Analytics for Teaching about Social Justice with Action Research in Higher Learning

個数:

CATALYSTICS : Classroom Analytics for Teaching about Social Justice with Action Research in Higher Learning

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 230 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781680530025
  • DDC分類 303.3720711

Full Description

CATALYSTICS: Classroom Analytics for Teaching about Social Justice in Higher Learning can serve as the genesis for moving the usual mission statements promulgated by so many universities and colleges from the maintained pontification to the movement of proof.

We use the word, CATALYSTICS to create a confluence between the terms catalytical and analytics, resulting in our subtitle about classroom instruction with action research for catalytical change.

Action research literacy empowers us to do this and it should be used for teaching about social justice. As our new global society continues to struggle with finding answers to complex questions concerning economic decline, racial and religious conflict, health disparities, corporate ethics, global warming, national and global security, technological reliance, educational failure and many other compelling challenges impacting the human condition, the demand to conduct actionable research to resolve real life problems becomes more amplified and the revelations of the research findings become more pronounced to society and the social justice within society.

Time is of the essence, the greater good is at stake, the bigger picture is losing focus, the larger context is losing meaning, and change must come sooner than later as the world continues to terribly troubled, broadly broken and widely wounded. Integrating action research for social justice in reflective teaching can empower those to lead.

最近チェックした商品