Cripping Labor-Based Grading for More Equity in Literacy Courses

個数:

Cripping Labor-Based Grading for More Equity in Literacy Courses

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 150 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781646426201
  • DDC分類 378.198

Full Description

Writing in response to recent work by Kathleen Kryger, Griffin X. Zimmerman, and Ellen C. Carillo, Asao B. Inoue offers an expanded and compassionate discussion of labor-based grading, a practice that involves negotiating a set of classroom agreements with all of the students in a course to determine how much labor will be expected of students and how it will be accounted for or identified to earn particular final course grades. Inoue focuses his exploration of labor-based grading by asking, "How can labor-based grading evolve so that it addresses the concerns around inequitable access to or expectations of labor that students with disabilities, neurodivergencies, illnesses, or limited time in the semester may face?" The result is a thoughtful re-examination and re-thinking of labor-based grading in writing courses.

最近チェックした商品