Teaching Well : Understanding Key Dynamics of Learning-Centered Classrooms

個数:

Teaching Well : Understanding Key Dynamics of Learning-Centered Classrooms

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 206 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781642674736
  • DDC分類 371.102

Full Description

What does it mean to teach well? In short, it means a willingness to do anything that helps students learn. Teaching Well investigates the fundamental principle of what teaching effectively entails by exploring the key dynamics of a learning-centered classroom.

Based on interviews with renowned scholar Stephen D. Brookfield, this book covers a wide range of topics - such as classroom democratization, critical thinking and reflection, race and power, and more. Each chapter is framed by key questions meant to hone teachers' crafts and encourage important conversations. Further, this engaging book examines the crucial steps of bringing educators' identities and backgrounds into practice by soliciting and responding to student feedback, negotiating power dynamics, and the ways institutional constraints, students, and self-concepts can sabotage efforts.

A timely text, Teaching Well is the ideal companion for all college and university educators and experienced practitioners across the globe who continue to reflect critically about their teaching practice.

Contents

Preface

Acknowledgments

1. What does it mean to teach well?

2. How do our experiences as students frame our teaching?

3. How do we do learning-centered teaching?

4. How do we deal with classroom and self-sabotage?

5. How does power show up in classrooms?

6. How do we democratize classrooms?

7. How can we promote good discussions?

8. Teaching critical thinking

9. How do we teach about race?

10. How can we become critically reflective teachers?

11. How can we enact the power of modeling?

12. How do we teach well as leaders?

13. How do we learn and grow as teachers over a career?

References

Index

最近チェックした商品