Middle Grades Research Journal Vol 11 Issue 2 (Middle Grades Research Journal)

個数:

Middle Grades Research Journal Vol 11 Issue 2 (Middle Grades Research Journal)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 134 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781641132404

Full Description

Middle Grades Research Journal (MGRJ) is a refereed, peer reviewed journal that publishes original studies providing both empirical and theoretical frameworks that focus on middle grades education. A variety of articles are published quarterly in March, June, September, and December of each volume year.

Contents

Chapter 1. Corrigendum—Supporting English Language Learners' Writing Abilities: Exploring Third Spaces; Lori Czop Assaf and Margarita Zisselsberger.

Chapter 2. The Impact of Advancement Via Individual Determination (AVID) on the Achievement of Eighth Grade Students; Heather R. C. Wooldridge.

Chapter 3. A National Study of Common Planning Time Activities: Examination of Differences by State; David J. Lomascolo and Pamela S. Angelle.

Chapter 4. Personalized Learning in the Middle Grades: A Case Study of One Team's Successes and Challenges; Steven Netcoh and Penny Bishop.

Chapter 5. Student Assets and Commitment to Learning in an Afterschool Leadership Development Program: Looking Beyond the Myths; Erin Kostina-Ritchey, Paulina Velez-Gomez, and Sara L. Dodd.

Chapter 6. A Case Study of Dilemmas Encountered When Connecting Middle School Mathematics Instruction to Relevant Real-World Examples; Amanda Sugimoto, Erin E. Turner, and Kathleen J. Stoehr.

Chapter 7. Perceptions of Teaching Practices, Teacher Support, and School Engagement Among Middle School Students: An Examination of the Developmental Designs Approach; Faheemah N. Mustafaa, Fantasy T. Lozada, Alexandra Skoog-Hoffman, Jozet Channey, and Robert J. Jagers.

Chapter 8. Classroom Debates in Middle School Social Studies: Moving From Personal Attacks to Evidence; Leslie Duhaylongsod.

Chapter 9. Language Arts Classroom Practices and Early Adolescents' Needs: A Comparison of Student and Teacher Perceptions; Sarah Pennington.

最近チェックした商品