Nine Best Practices that Make the Difference

個数:

Nine Best Practices that Make the Difference

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 120 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781634503525
  • DDC分類 371.102

Full Description

Educators Brian Pete and Robin Fogarty present research-based instructional ideas that encompass an essential repertoire for beginning and developing teachers as they become skilled professionals.

Through a meta-analysis of studies on instructional strategies, they have identified nine families of strategies that significantly increase student achievement. The results of this meta-analysis point educator to a proven pedagogy with teacher-tested, tried-and-true techniques that work to increase student achievement through cognitive and cooperative efforts.

The skills are organized in a 'framework for quality' that includes observable skills in four instructional areas:

Creating an Environment for Learning,
Teaching the Standards of Learning
Structuring Interactions with Learning,
Reflecting about the Learning.

This is useful reading for anyone who wants to develop as a teacher.

最近チェックした商品