イノベーション資本:革新的リーダーに学ぶ競争戦略<br>Innovation Capital : How to Compete--and Win--Like the World's Most Innovative Leaders

個数:

イノベーション資本:革新的リーダーに学ぶ競争戦略
Innovation Capital : How to Compete--and Win--Like the World's Most Innovative Leaders

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 272 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781633696525
  • DDC分類 658.4

Full Description

Learn from the Best

Great leaders of innovation know that creativity is not enough. They succeed not only on the basis of their ideas, but because they have the vision, reputation, and networks to win the backing needed to commercialize them. It turns out that this quality--called "innovation capital"--is measurably more important for innovation than just being creative.

The authors have spent decades studying how people get great ideas (the subject of The Innovator's DNA) and how people test and develop those ideas (explored in The Innovator's Method).

Now they share what they've learned from a multipronged research program designed to determine how people compete for, and obtain, resources to launch new ideas:

How you can build a personal reputation for innovation
What techniques you can use to amplify your innovation capital
How you can garner attention for your ideas and projects and persuade audiences to support them
What it means to provide visionary leadership and how you can achieve it

Featuring interviews with the superstars of innovation--individuals like Jeff Bezos (Amazon), Elon Musk (Tesla), Marc Benioff (Salesforce), Indra Nooyi (PepsiCo), and Shantanu Narayen (Adobe)--this book will help you position yourself and your ideas to compete for attention and resources so that you can launch innovations with impact.