Making HR Technology Decisions : A Strategic Perspective

個数:

Making HR Technology Decisions : A Strategic Perspective

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781606498149

Full Description

The goal of this book is to help HR decision makers recognize where to capture value from HR technology, learn how to demonstrate that value, and make better implementation decisions. The authors include topics such as how HR technology can deliver strategic value; whether to outsource HR processes, HR technology, and project management; training and change management; measuring value through ROI analyses and HR Analytics; and, how to evaluate and manage future HR innovations. Our approach is to introduce theoretical frameworks from management science to guide decision making about HR technology. These theoretical approaches provide a scientific basis and structure to analyze business challenges and improve decision making compared with using intuition alone or relying on vendor best practices. The theories and frameworks come from strategic management, economics, accounting, finance, organizational behavior, and information systems. This breadth helps managers understand the many ways HR technology decisions can increase value.

最近チェックした商品