Comprehensive Literacy for All : Teaching Students with Significant Disabilities to Read and Write

個数:

Comprehensive Literacy for All : Teaching Students with Significant Disabilities to Read and Write

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 272 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781598576573
  • DDC分類 371.9144

Full Description

Grounded in the belief that all students can learn to read and write print, this book is a thorough yet practical guide for teaching students with significant disabilities. It explains how to provide comprehensive literacy instruction addressing these students' needs, whether they are emergent readers and writers or students acquiring conventional literacy skills. General and special educators, speech-language pathologists, and other professionals will find concise research synopses and theoretical frameworks, practical lesson formats, guidance on incorporating assessment and using assistive technology, and more.

Contents

About the Downloads
About the Authors
Foreword — David E. Yoder
Introduction
Acknowledgments
Section I Core Understandings
Chapter 1 All Children Can Learn to Read and Write: A Theoretical Rationale
Chapter 2 Establishing the Environment for Successful Literacy Learning
Section II Building a Foundation
Chapter 3 Alphabet Knowledge and Phonological Awareness
Chapter 4 Emergent Reading
Chapter 5 Emergent Writing
Section III Learning to Read and Write
Chapter 6 Comprehensive Literacy Instruction: A Research-Based Framework
Chapter 7 Reading Comprehension and Vocabulary Instruction
Chapter 8 Self-Directed Reading: Supporting Motivation and Fluency
Chapter 9 Writing
Chapter 10 Decoding, Word Identification, and Spelling
Section IV Implementation
Chapter 11 Using Assistive Technology Effectively to Support Literacy
Chapter 12 Organizing and Delivering Effective Instruction
References
Index

最近チェックした商品