Social Skills and Adaptive Behavior in Learners with Autism Spectrum Disorders

個数:

Social Skills and Adaptive Behavior in Learners with Autism Spectrum Disorders

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 328 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781598570601
  • DDC分類 618.9285882

Full Description

Promoting better social skills and behaviour is a top priority for anyone who works with learners with autism—but which practices really improve outcomes? Find out in this cutting-edge volume, a reader-friendly synthesis of the latest findings from more than 20 of today's top researchers in the field.

Coordinated by the highly respected Organization for Autism Research, this accessible book is an ideal text for future professionals and essential reading for administrators and consultants in educational settings. Readers will explore current evidence, best-practice recommendations, and future research directions for

assessing social skills with evidence-based methods and tools
conducting interventions that really make a difference
promoting friendships and peer acceptance
increasing joint attention
implementing schoolwide positive behaviour support
improving outcomes with Pivotal Response Treatment
strengthening children's self-help skills
providing effective support for families of children with autism
using appropriate pharmacologic interventions to manage symptoms associated with ASD

Readers will also get first-hand insights from individuals on the autism spectrum and their family members and service providers, who provide balanced perspectives on today's research trends and practices. A cornerstone resource for current and future professionals working with learners of all ages, this book will help readers understand what really advances the social skills and behaviour of students with autism—so they can use effective practices to improve the lives of children and families.

With contributions from Shahla Ala'i-Rosales, Stephen R. Anderson, Joanne Gerenser, Connie Kasari, Kathleen Koenig, Suzanne Letso, Erik Mayville, Daniel Openden, Roy Sanders, Ilene Schwartz, Mary Jane Weiss, Thomas L. Zane and more.

最近チェックした商品