Evaluating What Good Teachers Do : Eight Research-Based Standards for Assesing Teacher Excellence

個数:

Evaluating What Good Teachers Do : Eight Research-Based Standards for Assesing Teacher Excellence

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781596671577
  • DDC分類 371.144

Full Description

This book is based on author James H. Stronge's 20-plus years of consulting with school districts and other educational organizations in designing, piloting, and training educators in the use of teacher-performance evaluation systems. Its primary purpose is to help both teachers and their evaluators collect more comprehensive and accurate assessment data for judging teacher effectiveness.

The author provides field-tested teacher-evaluation systems based on performance standards which include data collection tools and performance appraisal rubrics.

Contents

Part I Performance Standards for Teachers; Chapter 1 How to Assess Teacher Quality; Chapter 2 Professional Knowledge4A standard format and common language are used throughout Chapters 2 to 9 so as to provide comparability and ease-of-use for the eight teacher performance standards presented in the Chapters. Consequently, there is purposeful overlap in Introduction language used in the Chapters. The intent is that this selective use of repetitive language will serve to reinforce the concepts and practices discussed throughout the book.; Chapter 3 Data-Driven Planning; Chapter 4 Instructional Delivery; Chapter 5 Assessment for Learning; Chapter 6 Learning Environment; Chapter 7 Communication and Advocacy; Chapter 8 Professionalism; Chapter 9 Student Progress; Chapter 10 Concluding Thoughts on Evaluating Teacher EffectivenessPart II Tools You Can Use;

最近チェックした商品