Shaping Literacy Achievement : Research We Have, Research We Need

個数:

Shaping Literacy Achievement : Research We Have, Research We Need

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 258 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781593854096
  • DDC分類 807.2

Full Description

In the era of No Child Left Behind, what literacy research is still needed? How should it be conducted? And what role does research play in determining the kinds of literacy experiences that actually take place in classrooms? This forward-thinking book brings together leading authorities to address these vital and hotly debated questions. Contributors analyze the existing knowledge on core aspects of literacy education, describe how science is currently informing practice, and identify important methodological challenges and research directions. A highlight of the book is a chapter in which Michael Pressley offers an insightful critique of Reading First as well as practical recommendations for improving future policies.

Contents

1. The Literacy Research We Have, Juliet L. Halladay, Alison K. Billman, Yonghan Park, Fei Gao, Kelly E. Reffitt, and Nina Hasty
2. Policy Shaping Early Literacy Education and Practice: Potentials for Difference and Change, Kathleen A. Roskos
3. Home Literacy Environments: What We Know and What We Need to Know, Patricia A. Edwards
4. Reconsidering Adolescent Literacy: From Competing Agendas to Shared Commitment, Mark W. Conley
5. Adolescent Literacy: Where We Are, Where We Need to Go, Donald D. Deshler and Michael F. Hock
6. Research in Writing Instruction: What We Know and What We Need to Know, Gary A. Troia
7. Integrating Literacy and Science: The Research We Have, the Research We Need, Gina N. Cervetti, P. David Pearson, Jacqueline Barber, Elfrieda Hiebert, and Marco Bravo
8. Research on Teaching Powerful Composition Strategies We Have and Research We Need, Karen R. Harris and Steve Graham
9. The Role of Research in the Literacy Policies We Have and the Policies We Need, Barbara A. Kapinus
10. What We Have Learned since the National Reading Panel: Visions of the Next Version of Reading First, Michael Pressley and Lauren Fingeret
11. Concluding Reflections, Michael Pressley with Alison K. Billman, Kristen H. Perry, Kelly E. Refitt, and Julia Moorhead Reynolds

最近チェックした商品