Objectifying Measures : The Dominance of High-Stakes Testing and the Politics of Schooling

個数:

Objectifying Measures : The Dominance of High-Stakes Testing and the Politics of Schooling

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781592139057
  • DDC分類 371.26

Full Description

Examining the political economy of high-stakes educational testing

Contents

Acknowledgments 
1. Introduction 
2. Contextualizing Education within the Racial Politics of Texas 
3. Statistical Objectification, Governmentality, and Race in High- Stakes Testing 
4. Commodification, Privatization, and Political Economy of Statistical Discourse 
5. Statistical Objectification, Truth, and Hegemony 
6. Between Women and the State of Texas: Representation and the Politics of Experience 
7. Conclusion 
Chronology: Timeline of Testing in Texas, 1970- 2003 
Notes 
Bibliography 
Index

最近チェックした商品