全てのビジネスはローカルである:グローバル化・ヴァーチャル化した世界における場の重要性<br>All Business Is Local : Why Place Matters More than Ever in a Global, Virtual World

電子版価格
¥2,993
  • 電子版あり

全てのビジネスはローカルである:グローバル化・ヴァーチャル化した世界における場の重要性
All Business Is Local : Why Place Matters More than Ever in a Global, Virtual World

  • ただいまウェブストアではご注文を受け付けておりません。 ⇒古書を探す
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 248 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781591844655
  • DDC分類 658.8

基本説明

Marketing experts Quelch and Jocz offer a new way to think about place in every strategic decision - from how to leverage consumer associations with locations to where to position products on the shelf. They explore case studies such as Nike and The Apple Store, which use place in creative ways.

最近チェックした商品